REGULAMIN SZKOLENIA : ANIMATOR EVENTOWY

Organizatorem szkolenia jest:

Fundacja Instytut Rozwoju Osobistego INVEST

ul. Focha 19/21 42-200 Częstochowa

NIP 5732854431

KRS 0000552384

( zwany dalej Organizatorem).

1. Przez szkolenie : ANIMATOR EVENTOWY należy rozumieć formę warsztatowego doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji przeznaczoną dla animatorów, opiekunów, nauczycieli, wychowawców, studentów (zwanych dalej uczestnikami).

2. Uczestnik dokonując zgłoszenia za pośrednictwem wskazanego przez organizatora adresu wyraża jednocześnie zgodę na warunki zawarte w niniejszym regulaminie.

3. Postanowienia Ogólne:

§1

Zapisy na zajęcia warsztatowe odbywają się drogą elektroniczną na adres:
recepcja@famiga.pl

§2

Uczestnik zobowiązany jest do podania danych personalnych takich jak: imię, nazwisko, adres e mail, telefon komórkowy.

§3

Wysłanie aplikacji na adres wskazanej przez Organizatora poczty elektronicznej jest równoznaczne z uczestnictwem w szkoleniu.

§4

Uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów udziału w warsztatach poprzez uiszczenie opłaty na rachunek bankowy:

Fundacja Instytut Rozwoju Osobistego INVEST

ul. Focha 19/21 42-200 Częstochowa

BGŻ BNP Paribas S.A. oddział w Częstochowie

26203000451110000004119130

Tytuł: Wpłata za szkolenie Animator Eventowy, Kraków, IMIĘ I NAZWISKO.

§5

Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za prowadzone szkolenie w przeciągu 3 dni od daty zgłoszenia oraz przesłania potwierdzenia wykonania przelewu adres:
recepcja@famiga.pl

§6

Uczestnik przystępując do warsztatów wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Organizatora, oraz wyraża zgodę na utrwalanie swojego wizerunku i jego publikację za pomocą fotografii i filmów, jednocześnie zezwala na ich publikacje w prasie i Internecie. Organizator oświadcza, iż dane przekazane przez Uczestników nie zostaną udostępnione podmiotom trzecim.

§7

Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu bez podania przyczyny, lecz nie później niż na 5 dni przed datą rozpoczęcia warsztatów. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu poniżej 5 dni przed datą jego rozpoczęcia uiszczona opłata nie podlega zwrotowi. Uczestnik, który zgłosił rezygnację w terminie określonym niniejszym paragrafem otrzyma zwrot poniesionych kosztów w terminie 14 dni od daty zgłoszenia rezygnacji.

§8

Uczestnik, który zrezygnuje ze szkolenia na mniej niż 5 dni przed rozpoczęciem warsztatów, nie otrzyma zwrotu kosztów, ale może, po uprzednim poinformowaniu organizatora wyznaczyć na swoje miejsce inną osobę.

§9

Organizator ma prawo odwołać szkolenie bez podania przyczyny. W przypadku odwołania warsztatów przez Organizatora, uczestnicy otrzymają zwrot kosztów w terminie 14 dni. Zwrot kosztów następuje na rachunek bankowy podany przez Uczestnika.

§10

Organizator zezwala Uczestnikom na fotografowanie warsztatów, z wyłączeniem utrwalania ich przebiegu w formie wideo lub dźwiękowej.

4. Płatności i ewentualne zwroty:

§1

Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za szkolenie przed przystąpieniem do uczestnictwa w warsztatach.

§2

Organizator przewiduje możliwość wystawienia faktury jako potwierdzenia wpłaty. Potwierdzenie jest wystawiane w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia, po uprzednim zawiadomieniu Organizatora przez Uczestnika i przedstawieniu mu danych potrzebnych do wystawienia faktury oraz liczby uczestników warsztatów ujętych w fakturze.

§3

Zwrot kosztów następuje w sposób określony w niniejszym regulaminie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w/w regulaminu