Potrzebujesz pomocy? Chętnie pomożemy!
Bez względu na to, czy jesteś tu pierwszy raz, czy jesteś z nami już od dawna, chcemy pomóc Ci znaleźć odpowiedzi na wszelkie pytania i rozwiać wątpliwości związane z naszymi webinarami, kursami online oraz pakietami webinarowymi.
Skorzystaj z poniższych kategorii, aby szybko znaleźć interesujące Cię informacje.
Jeśli jednak wciąż będziesz miała trudności lub potrzebujesz indywidualnego wsparcia, nasi specjaliści są tu, by Ci pomóc.
Webinary
🎬 Jak oglądać webinary?
Wszystkie webinary odbywają się na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/famiga
Chcę wziąć udział w webinarze na żywo
Najprostszym sposobem jest udanie się do zakładki Wydarzenia, w której znajdują się zapowiedzi zbliżających się webinarów.
Po wyborze webinaru możesz zaznaczyć, że jesteś nim zainteresowana:
a następnie dodatkowo wybrać opcję „Wezmę udział”:
Dzięki temu otrzymasz powiadomienie o rozpoczęciu transmisji.
Bardzo polecamy to rozwiązanie. Nawet jeśli nie będziesz mogła wziąć udziało w transmisji na żywo, za pomocą tego powiadomienia będziesz mogła przejść później do nagrania z webinaru.
Chcę zobaczyć webinary, które już się odbyły
Jeśli webinar miał już swoją premierę, możesz go obejrzeć w trzech miejscach:
Na YouTube nasze webinary pojawiają się z kilkudniowym opóźnieniem, ale wzbogacone są o rozdziały i napisy. Polecamy subskrypcję kanału i ustawienie powiadomień o nowych materiałach:
🎬 Mam problemy z dźwiękiem/wideo podczas webinaru
Pamiętaj, że kiedy otwierasz transmisję, to dźwięk domyślnie jest wyłączony.
Poszukaj ikonki głośniczka w prawym dolnym rogu i uruchom dźwięk:
Jeśli masz problemy z jakością wideo, przeważnie przyczyną jest aktualnie słaba jakość twojego łącza internetowego:
Możesz spróbować zmniejszyć jakość obrazu, korzystając z menu „Ustawienia” (ikonka koła zębatego):
Jeśli to nie pomaga, lub jakość obrazu jest niezadowalająca, możesz odtworzyć nagranie w późniejszym czasie. Szczegóły w części pomocy: „Jak oglądać webinary”.
📦 Nie otrzymałam pakietu lub szczegółów zamówienia…
🧾 Chcę otrzymać fakturę do swojego zamówienia
„Jestem zainteresowana kilkoma szkoleniami. Czy są Państwo w stanie wystawić fakturę na moja szkołę?”
„Dyrektor postanowił zasponsorować szkolenia, ale do rozliczenia potrzebuję faktury z płatnością przez moja szkołę.”
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi webinarami,
Tak, oczywiście wystawiamy faktury.
Przy zamówieniu proszę podać dane do faktury w polu „Uwagi do zamówienia”:
ℹ Ważne uwagi:
- jeśli chcesz otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności, to poinformuj nas o tym w polu „Uwagi do zamówienia”,
- faktury zostają wysłane w osobnych emailach niż pakiety webinarowe; wystawianiem faktury zajmuje się osobny dział.
Najprostsze rozwiązanie:
- Pakiety można zamówić w każdej chwili i wybrać płatność przelewem bankowym.
- Zamawiający otrzyma wtedy szczegóły przelewu (także emailem).
- Następnie szkoła może zrobić przelew (podając numer zamówienia / zamówień w tytule przelewu).
- Po zaksięgowaniu płatności przesyłamy pakiety do 24 godzin, a fakturę w osobnym emailu.
🧾 Chcę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności
Czy jest możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płątności na placówkę, tylko faktura musiałaby być wystawiona jeszcze w grudniu (istotne dla księgowości)?
✅ Tak, jest możliwe wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności.
👉 Prosimy o kontakt email pod adresem: faktury@famiga.pl.
↺ Chcę zamówić pakiet ze starszego webinaru
„Czy jest mozliwość obejrzenia webinaru w historii i wykupienia certyfikatu z webinaru który odbył się w grudniu?”
Oczywiście! Na stronie www.famiga.pl/zaswiadczenia możesz zamówić pakiet webinarowy (zawierający zaświadczenie) z dowolnego webinaru.
Nie wykluczamy, że część starych webinarów będziemy archiwizować, aby po latach przeprowadzić temat w ulepszonej formie, wzbogaconej o uaktualnione treści.
Nie mniej jednak: wszystkie pakiety webinarowe, które są dostępne w naszym sklepie podlegają powyższej zasadzie dotyczącej zamówień.
📅 Chcę inną datę na zaświadczeniu
Możesz wybrać własną datę uczestnictwa w webinarze. W formularzu zamówienia pod polem „Imienia i Nazwiska” jest pole „Data uczestnictwa”:
Czy wybierając webinar z poprzednich lat, np. z 17.10.2022 i podając datę np. 18.10.2022 otrzymam certyfikat z taką datą ?
Tak. Przy wyborze daty stosujemy dwie proste zasady:
- Jeśli wybrana data jest wcześniejsza niż data premiery, to zmieniamy ją na datę premiery.
- Jeśli wybrana została przyszła data (np. za tydzień), to zaświadczenie wyślemy tego wybranego dnia. Wcześniej natomiast wyślemy same materiały (jeśli już są dostępne, a nie przedpremierowe).
Przykłady:
– Dla webinaru z 17.10.2022 wybierasz datę 15.12.2022. Otrzymujesz cały pakiet z zaświadczeniem do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
– Dla webinaru z 17.10.2022 wybierasz datę 15.11.2023, a dziś jest 12.11.2023. Otrzymujesz materiały z webinaru, a zaświadczenie zostanie automatycznie dosłane w momencie wystąpienia wybranej daty, czyli 15.11.2023 (z uwzględnieniem 24 godzin od zaksięgowania wpłaty).