Potrzebujesz pomocy? Chętnie pomożemy!

Bez względu na to, czy jesteś tu pierwszy raz, czy jesteś z nami już od dawna, chcemy pomóc Ci znaleźć odpowiedzi na wszelkie pytania i rozwiać wątpliwości związane z naszymi webinarami, kursami online oraz pakietami webinarowymi.

Skorzystaj z poniższych kategorii, aby szybko znaleźć interesujące Cię informacje.

Jeśli jednak wciąż będziesz miała trudności lub potrzebujesz indywidualnego wsparcia, nasi specjaliści są tu, by Ci pomóc.

Webinary

🎬 Jak oglądać webinary?

Wszystkie webinary odbywają się na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/famiga

Chcę wziąć udział w webinarze na żywo

Najprostszym sposobem jest udanie się do zakładki Wydarzenia, w której znajdują się zapowiedzi zbliżających się webinarów.

Po wyborze webinaru możesz zaznaczyć, że jesteś nim zainteresowana:

a następnie dodatkowo wybrać opcję „Wezmę udział”:

Dzięki temu otrzymasz powiadomienie o rozpoczęciu transmisji.

Bardzo polecamy to rozwiązanie. Nawet jeśli nie będziesz mogła wziąć udziało w transmisji na żywo, za pomocą tego powiadomienia będziesz mogła przejść później do nagrania z webinaru.

Chcę zobaczyć webinary, które już się odbyły

Jeśli webinar miał już swoją premierę, możesz go obejrzeć w trzech miejscach:

Na YouTube nasze webinary pojawiają się z kilkudniowym opóźnieniem, ale wzbogacone są o rozdziały i napisy. Polecamy subskrypcję kanału i ustawienie powiadomień o nowych materiałach:

🎬 Mam problemy z dźwiękiem/wideo podczas webinaru

Pamiętaj, że kiedy otwierasz transmisję, to dźwięk domyślnie jest wyłączony.

Poszukaj ikonki głośniczka w prawym dolnym rogu i uruchom dźwięk:

Jeśli masz problemy z jakością wideo, przeważnie przyczyną jest aktualnie słaba jakość twojego łącza internetowego:

Możesz spróbować zmniejszyć jakość obrazu, korzystając z menu „Ustawienia” (ikonka koła zębatego):

Jeśli to nie pomaga, lub jakość obrazu jest niezadowalająca, możesz odtworzyć nagranie w późniejszym czasie. Szczegóły w części pomocy: „Jak oglądać webinary”.

📦 Nie otrzymałam pakietu lub szczegółów zamówienia…

🧾 Chcę otrzymać fakturę do swojego zamówienia

„Jestem zainteresowana kilkoma szkoleniami. Czy są Państwo w stanie wystawić fakturę na moja szkołę?”
„Dyrektor postanowił zasponsorować szkolenia, ale do rozliczenia potrzebuję faktury z płatnością przez moja szkołę.”

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi webinarami,
Tak, oczywiście wystawiamy faktury.
Przy zamówieniu proszę podać dane do faktury w polu „Uwagi do zamówienia”:

ℹ Ważne uwagi:

  • jeśli chcesz otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności, to poinformuj nas o tym w polu „Uwagi do zamówienia”,
  • faktury zostają wysłane w osobnych emailach niż pakiety webinarowe; wystawianiem faktury zajmuje się osobny dział.

Najprostsze rozwiązanie:

  1. Pakiety można zamówić w każdej chwili i wybrać płatność przelewem bankowym.
  2. Zamawiający otrzyma wtedy szczegóły przelewu (także emailem).
  3. Następnie szkoła może zrobić przelew (podając numer zamówienia / zamówień w tytule przelewu).
  4. Po zaksięgowaniu płatności przesyłamy pakiety do 24 godzin, a fakturę w osobnym emailu.

🧾 Chcę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności

Czy jest możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płątności na placówkę, tylko faktura musiałaby być wystawiona jeszcze w grudniu (istotne dla księgowości)?

Tak, jest możliwe wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności.

👉 Prosimy o kontakt email pod adresem: faktury@famiga.pl.

↺ Chcę zamówić pakiet ze starszego webinaru

„Czy jest mozliwość obejrzenia webinaru w historii i wykupienia certyfikatu z webinaru który odbył się w grudniu?”

Oczywiście! Na stronie www.famiga.pl/zaswiadczenia możesz zamówić pakiet webinarowy (zawierający zaświadczenie) z dowolnego webinaru.

Nie wykluczamy, że część starych webinarów będziemy archiwizować, aby po latach przeprowadzić temat w ulepszonej formie, wzbogaconej o uaktualnione treści.

Nie mniej jednak: wszystkie pakiety webinarowe, które są dostępne w naszym sklepie podlegają powyższej zasadzie dotyczącej zamówień.

📅 Chcę inną datę na zaświadczeniu

Możesz wybrać własną datę uczestnictwa w webinarze. W formularzu zamówienia pod polem „Imienia i Nazwiska” jest pole „Data uczestnictwa”:

Czy wybierając webinar z poprzednich lat, np. z 17.10.2022 i podając datę np. 18.10.2022 otrzymam certyfikat z taką datą ?

Tak. Przy wyborze daty stosujemy dwie proste zasady:

  1. Jeśli wybrana data jest wcześniejsza niż data premiery, to zmieniamy ją na datę premiery.
  2. Jeśli wybrana została przyszła data (np. za tydzień), to zaświadczenie wyślemy tego wybranego dnia. Wcześniej natomiast wyślemy same materiały (jeśli już są dostępne, a nie przedpremierowe).

Przykłady: 

– Dla webinaru z 17.10.2022 wybierasz datę 15.12.2022. Otrzymujesz cały pakiet z zaświadczeniem do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.

– Dla webinaru z 17.10.2022 wybierasz datę 15.11.2023, a dziś jest 12.11.2023. Otrzymujesz materiały z webinaru, a zaświadczenie zostanie automatycznie dosłane w momencie wystąpienia wybranej daty, czyli 15.11.2023 (z uwzględnieniem 24 godzin od zaksięgowania wpłaty).