Mam pocztę na wp.pl i nie otrzymałam pakietu lub szczegółów zamówienia
Na poczta.wp.pl często zdarza się, że emaile trafiają do folderu Oferty, tak jak na poniższym obrazku. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić, czy tam email nie został umieszczony.
Polecamy również przeciągnąć taki zawieruszony email do folderu „Główna”.
Wtedy poczta.wp.pl nie powinna chować naszych wysyłek w katalogu z reklamami, a jest ich tam zatrważająco dużo – poniżej na czerwono oznaczyliśmy reklamy, a zieloną strzałką email ze zrealizowanym zamówieniem 😀
Mam pocztę na onet.pl i nie otrzymałam pakietu lub szczegółów zamówienia
Wpisz w wyrzukiwarce na górze strony słowo „famiga”. Wtedy w wynikach zobaczysz wszystkie emaile ze wszystkich folderów zawierające to słowo.
Jeśli email znajduje się w innym folderze niż „Odebrane” zalecamy, aby przenieść go do tego folderu. Algorytmy skrzynki pocztowej powinny w przyszłości umieszczać nasze emaile w tym folderze.
Pamiętaj również, aby oznaczyć Famigę jako zaufanego nadawcę!
Wtedy nasza korespondencja nie będzie trafiała do żadnych dziwnych folderów, a tym bardziej spamu 🙂