Nie otrzymałam pakietu lub szczegółów zamówienia…

Mam pocztę na wp.pl, o2.pl lub tlen.pl

Wpisz w wyszukiwarce na górze po prawej stronie słowo „famiga” i naciśnij enter. Wtedy w wynikach zobaczysz wszystkie emaile ze wszystkich folderów zawierające to słowo. Zobacz, że na poniższym przykładzie kilka emaili trafiło do folderu „Oferty” 🙁

Możesz także spróbować otworzyć link do poczty z tą frazą wyszukiwania:

Dla WP: https://poczta.wp.pl/w/mails?label=1&q=famiga.pl
Dla O2 i Tlen: https://poczta.o2.pl/w/mails?label=1&q=famiga

Na poczta.wp.pl często zdarza się, że emaile trafiają do folderu Oferty, tak jak na poniższym obrazku. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić, czy tam email nie został umieszczony. To samo dotyczy o2.pl (tlen.pl), który korzysta z rozwiązania wp.pl (z drobnymi modyfikacjami wyglądu).

Polecamy również przenieść takie zawieruszone emaile do folderu „Odebrane”.
Można to zrobić zaznaczając wybrane emaile, a następnie w menu „przenieść do” wybrać „Odebrane”. Jak na poniższym obrazku.

Można również będąc np. w folderze „Oferty” przeciągnąć email do zakładki „Główna”.

Wtedy poczta.wp.pl nie powinna chować naszych wysyłek w katalogu z reklamami, a jest ich tam zatrważająco dużo – poniżej na czerwono oznaczyliśmy reklamy, a zieloną strzałką email ze zrealizowanym zamówieniem 😀

Mam pocztę na onet.pl

Wpisz w wyszukiwarce na górze strony słowo „famiga” i naciśnij enter. Wtedy w wynikach zobaczysz wszystkie emaile ze wszystkich folderów zawierające to słowo.

Możesz także otworzyć stronę poczty z frazą wyszukiwania poprzez ten link: https://poczta.onet.pl/Szukaj/AQYLSAQZ

💡 Jeśli email znajduje się w innym folderze niż „Odebrane” zalecamy, aby przenieść go do tego folderu. Algorytmy skrzynki pocztowej powinny w przyszłości umieszczać nasze emaile w tym folderze.

Pamiętaj również, aby oznaczyć Famigę jako zaufanego nadawcę!
Wtedy nasza korespondencja nie będzie trafiała do żadnych dziwnych folderów, a tym bardziej spamu 🙂

Mam pocztę na interia.pl

Wpisz w wyszukiwarce na górze strony słowo „famiga” i naciśnij enter. Wtedy w wynikach zobaczysz wszystkie emaile ze wszystkich folderów zawierające to słowo.

Jeśli email znajduje się w innym folderze niż „Odebrane” zalecamy, aby przenieść go do tego folderu. Algorytmy skrzynki pocztowej powinny w przyszłości umieszczać nasze emaile w tym folderze.

Pamiętaj również, aby oznaczyć Famigę jako zaufanego nadawcę! Kliknij na awatarze naszego kontaktu a następnie „Dodaj do listy kontaktów” 🙂
Wtedy nasza korespondencja nie będzie trafiała do żadnych dziwnych folderów, a tym bardziej spamu 🙂

Mam pocztę na gmail.com

Wpisz w wyszukiwarce na górze strony from:famiga in:all i naciśnij enter. Wtedy w wynikach zobaczysz wszystkie emaile ze wszystkich folderów zawierające to słowo.

Jeśli email znajduje się w innym folderze niż „Odebrane” zalecamy, aby przenieść go do tego folderu. Algorytmy skrzynki pocztowej powinny w przyszłości umieszczać nasze emaile w tym folderze.

Pamiętaj również, aby dodać Famigę do kontaktów! Wtedy nasza korespondencja nie będzie trafiała do żadnych dziwnych folderów, a tym bardziej spamu 🙂

Header text

Nadal nie znajduję niczego w skrzynce…

Kontakt przez email

Wyślij do nas email na adres szkolenia@famiga.pl.

Jeśli to możliwe, podaj szczegóły zamówienia takie jak:

  • Numer zamówienia,
  • Data złożenia zamówienia,
  • Co zostało zamówione,
  • Opis problemu i czy wskazówki z działu powyżej zostały wykorzystane.

Kontakt telefoniczny

W godzinach pracy możesz zadzwonić do nas na numery:

  • 533 522 334 – pomoc związana z obsługą złożonych już zamówień
  • 660 71 71 87 – pomoc techniczna związana z obsługą sklepu i procesem składania zamówień

Bardzo chętnie udzielamy pomocy, choć nie zawsze jesteśmy akurat dostępni pod telefonem (np. kiedy prowadzimy zajęcia z dziećmi).
Zostaw nam wiadomość, a na pewno oddzwonimy.